En İyi Sonuçlar
Devam Ediyor
Doctor Who

Genel Bakış

Bu Doktor bambaşka bir doktor. İsmi, karakteri, tavırları her şeyiyle bir muamma. Rose Tyler adında bir kadın, kendisine Doktor diye adlandıran gizemli bir yabancıyla tanışır ve bundan sonra hayatı baştan sona değişir. Kısa süre içerisinde ailesi de dahil bütün dünyanın tehlike altında olduğunu öğrenir. Yapması gereken kurtuluş yolunu bulmaktır..

Bu özet sinef32.com yapay zekası tarafından otomatik olarak oluşturuldu.
Türü: Dram, Bilim Kurgu, Macera
Ülke
İngiltere
Süre
45 dk
Takipçi
6518
IMDb Puanı
8.6 (232679 oy)
Yıl
2005
Doctor Who Series 1 (2005): Ultimate Trailer - Starring Christopher Eccelston & Billie Piper
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Doctor Who Series 1 (2005): Ultimate Trailer - Starring Christopher Eccelston & Billie Piper
2005
283 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
@furkanhakan 1 ay önce
Dizi tamamen LGBT propagandasına dönmüş bir dizidir. Doctor Who ile yakından uzaktan alakası yoktur. Zaten adamlar seriyi yeniden başlattı. Tüm bölüml... [Devamını gör..]
Dizi tamamen LGBT propagandasına dönmüş bir dizidir. Doctor Who ile yakından uzaktan alakası yoktur. Zaten adamlar seriyi yeniden başlattı. Tüm bölümlerinde yok ben adam değilim yok ben cinsiyetsizim. Arkadaşım siz gerizekalı mısınız. Yeter ulan her bölümde bunları mı dinlicez. Adam uzaydan gelmiş türlü türlü becerileri var. Ben adam değilim cinsiyetsizim diyor. Bu ne olum. Hiç başlamayın en yakın zamanda terk edeceksiniz çünkü. Buna daha fazla dayanılmaz.
30
@arkhse 2 ay önce
YA BABA NEDEN İNDİRİLMİYOR YA
00
@gübü 8 ay önce
Özel bölümlerin hiçbirisi yok hatta 4. Sezonda 13. Bölümden sonrası komple yok.. Bu platformu seviyorum o yüzden başka yerden izlemek istemiyorum ama ... [Devamını gör..]
Özel bölümlerin hiçbirisi yok hatta 4. Sezonda 13. Bölümden sonrası komple yok.. Bu platformu seviyorum o yüzden başka yerden izlemek istemiyorum ama dizinin olay akışı için önemli olan bölümlerin olmaması üzüyor bi tık :') diziyi eskiden izlemiştim zaten hatırlıyorum olanları ama yine de tamamını atlamadan izleyebilmek isterdim
10
@user12345645789 4 ay önce
ben yeni basliyorum da sanirim eklemisler dimii
00
@gübü 7 ay önce
@goldchild doctor who tüm bölümler diye blog var özel bölümlere oradan bakabilirsin
00
@goldchild 8 ay önce
özel bölümleri bulamıyorum. önerdiğin bir yer var mı?
00
@goldchild 8 ay önce
özel bölümleri nerede aradıysam bulamadım. önerdiğin bir yer var mı?
10
@Pufansy 9 ay önce
izlemediyseniz çok şey kaçırıyorsunuz çünkü bir yerden sonra dizi kendine o kadar bağlıyor ki dönüp dolaşıp yine izlemek istiyorsunuz dünyadaki en i... [Devamını gör..]
izlemediyseniz çok şey kaçırıyorsunuz çünkü bir yerden sonra dizi kendine o kadar bağlıyor ki dönüp dolaşıp yine izlemek istiyorsunuz
dünyadaki en iyi dizi falan demicem çünkü öyle değil ama sizi kendine duygusal olarak bağlayabilen nadir dizilerden
40
@aylocruel 1 yıl önce
ARE U ED SHEERAN ????!!!!
00
@aylocruel 1 yıl önce
I AM THE JUDGE OF TİME.
00
@aylocruel 1 yıl önce
"Never be cruel, never be cowardly. And never ever eat pears! Remember – hate is always foolish…and love, is always wise.Always try, to be nice and ne... [Devamını gör..]
"Never be cruel, never be cowardly. And never ever eat pears! Remember – hate is always foolish…and love, is always wise.Always try, to be nice and never fail to be kind. Oh, and….and you mustn’t tell anyone your name. No-onewould understand it anyway. Except…Except….children. Children can hear it. Sometimes – if their hearts are in the right place, and the stars are too. Children can hear your name.But nobody else. Nobody else. Ever.Laugh hard. Run fast. Be kind."
aga be...
10
@ErEn JuEgA 1 yıl önce
"Doctor... I let you go..." aga be üzüldüm şimdi okuyunca
00
@-ash 2 yıl önce
How many seconds in eternity?.. Çocukluğum dan beri ne kadar zaman geçerse geçsin her zaman orada olurdu oldu. Diziyi izlemeyi düşünenler varsa haya... [Devamını gör..]
How many seconds in eternity?..
Çocukluğum dan beri ne kadar zaman geçerse geçsin her zaman orada olurdu oldu.
Diziyi izlemeyi düşünenler varsa hayatınızın bir parçası olucanı bilerek başlayın, Bitene kadar hiçbir şey hüzünlü değildir.
30
@ErEn JuEgA 1 yıl önce
Bu Yorumun haklılığı kadar Doctor Who'nun senaristleri seriyi eski güzel hallerine getirmeye çalışsa şu an retytingler >>>>>>>>>> all series olurdu... [Devamını gör..]
Bu Yorumun haklılığı kadar Doctor Who'nun senaristleri seriyi eski güzel hallerine getirmeye çalışsa şu an retytingler >>>>>>>>>> all series olurdu
20
@iremkse 2 yıl önce
Oha çok sezon var baslamalimiyim
21
@Mami 2 yıl önce
Seni ölüme götürse de, Doğrudan asla şaşmayacaksın....
40