En İyi Sonuçlar
Final
The Flash Türkçe Dublaj

Genel Bakış

Bir parçacık hızlandırıcının acayip bir fırtınaya neden olmasının ardından, CSI Araştırmacısı Barry Allen şimşekle çarpılır ve komaya girer. Aylar sonra süper hızın gücüyle uyanır ve ona görünmeyen bir koruyucu melek gibi Merkez Şehirde hareket etme yeteneği verir. Barry, başlangıçta yeni keşfettiği güçlerinden heyecan duysa da, hızlandırıcı patlamasının ardından yaratılan tek "meta-insan" olmadığını ve herkesin yeni güçlerini sonsuza dek kullanmadığını keşfettiğinde şok oldu. Barry, S.T.A.R. Masumları korumaya çalışır ve hayatını adar. Şimdilik, sadece birkaç yakın arkadaş ve iş arkadaşı Barry'nin kelimenin tam anlamıyla yaşayan en hızlı adam olduğunu biliyor, ancak dünyanın Barry Allen'ın ne olduğunu öğrenmesi çok uzun sürmeyecek ... Flash.

Bu özet sinef32.com yapay zekası tarafından otomatik olarak oluşturuldu.
Türü: Dram, Aksiyon, Macera
Ülke
Amerika
Süre
43 dk
Takipçi
1168
IMDb Puanı
7.8 (360831 oy)
Yıl
2014
The Flash - Türkçe Dublaj 1.Sezon 1.Bölüm (Part - 1)
Fragman
OFFICIAL TRAILER
The Flash - Türkçe Dublaj 1.Sezon 1.Bölüm (Part - 1)
2014
39 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
@Aaaaass 1 yıl önce
7 ve 8 second turkey Dublin need gelmiyor
20
@1247682___oznesiz 1 yıl önce
bitsin şu dizi allah aşkına.5 sezondur The Flash tam gücünü sergileyecek diye bekliyorum ama gelen giden hala bunu dövüyor. Iris yetmezmiş gibi bir de... [Devamını gör..]
bitsin şu dizi allah aşkına.5 sezondur The Flash tam gücünü sergileyecek diye bekliyorum ama gelen giden hala bunu dövüyor. Iris yetmezmiş gibi bir de kızı geldi.
12
@1212827___akgul 2 yıl önce
7. ve 8. sezon düblajı çıkmıyor mu ?
20
@bihter.ziyagil 2 yıl önce
Kaç yıldır izliyorum ve artık cidden berbat oldu hele 3.sezondan sonra hadi 4. Sezonunda iyi sayalimda 5 ve 6 çok gereksiz sürekli bı iris iris iris. ... [Devamını gör..]
Kaç yıldır izliyorum ve artık cidden berbat oldu hele 3.sezondan sonra hadi 4. Sezonunda iyi sayalimda 5 ve 6 çok gereksiz sürekli bı iris iris iris. hiç bir şey bilmeyen iris sayesinde dünyayı kurtarıyorlar. Flashin 10dk kosabildigi görürsek şükrediyoruz umarım en yakın zamanda biter.İzlemeyin valla kaç senedir izliyom adamı kanser eder İZLEMEYİN.

Tabi siz senaristleri tarafından size emanet edilen seneryolari her bakımdan yetersiz gördüğünüz bir oyuncunun başrol olmasına şiddetle karşınız ama

Eğer 6.sezon son bölümü izlemediysen az sonra yazacaklarım spoiler içerir



6 sezon son bölümde yeniden irisle evleniyo ki çok saçma ve thawne august üçlüsü savaştığında ışın kılıcı ne alaka böyle savaş izlemek istesem the flash ye ne işim var gider star wars izlerim aman ne irismis adamlar bilim adamı adamlar dünyada yaşayan en hızlı insan adamlar killer frost ama iris ne hiç bir şey tek işi gazetecilik bölümü evet bazı olaylarda rolü var ama sürekli dünyayı iris kurtariyo hep onun sayesinde bı git ya. Valla içimde çok dolmuş rahatladım.
55
@tox1c 2 yıl önce
Şşş sakin ol Bihter,The Flash dizisi gerçek değil.Tamam geçti<3
11
@radioheadq 2 yıl önce
Daha önce yorum yapmıştım ama gerçekten artık sıkıntılı bir hal aldı dizi . Özellikle ilk iki sezon yerli yerindeydi her şey güzeldi ama araya başka d... [Devamını gör..]
Daha önce yorum yapmıştım ama gerçekten artık sıkıntılı bir hal aldı dizi . Özellikle ilk iki sezon yerli yerindeydi her şey güzeldi ama araya başka dizileri sokma çabaları sürekli gaz verme faaliyetleri önüne gelenin team flasha katılması ergen tripleri vs vs derken sonunda dizi kendini tekrarlayıp tıkanma noktasına geldi . Gitmiyor artık adı flashta olsa gitmiyor kardeşim
01
@volkman 2 yıl önce
Çoklu evren bölümlerine bakınca şu konuda hayal kırıklığına uğradım. Arrow,Flash,Batwoman 1.dunyadalar. Supergirl ve Superman dünya 38de Black Lightni... [Devamını gör..]
Çoklu evren bölümlerine bakınca şu konuda hayal kırıklığına uğradım. Arrow,Flash,Batwoman 1.dunyadalar. Supergirl ve Superman dünya 38de Black Lightning 666da Smallvillede ki Superman dünya bilmem kaçta. Mevcut ana karakterlerin dünya 1 de olmasını beklerdim. Titanslarda muhtemelen başka bir dünyada koydukları Batman ise rezalet ötesi biri. Titanslarda kl Bruce Wayne olsa iyiydi. Karizmatik biriydi.
00
@melisallm 2 yıl önce
Benim gibi İrise gıcık olan var mı? Hiç bir fonksiyonu yok ama her şeyde söz sahibi..
00
@burcunj 2 yıl önce
The Flash yabancı dizi yolumdaki ilk dizi olarak bende ayrı bir yere sahip. Dizinin ilk sezonu gerçekten iyi, izlerken keyif alacağınız 23 bölüm. 2. s... [Devamını gör..]
The Flash yabancı dizi yolumdaki ilk dizi olarak bende ayrı bir yere sahip. Dizinin ilk sezonu gerçekten iyi, izlerken keyif alacağınız 23 bölüm. 2. sezon, 1. sezonun bir iki seviye altı kalıyor. 3. sezonda dizi çerezlik bir dizi haline geliyor. 3. sezondan sonrası izlemeye değmez zaten hiç saymıyorum bile. Diziye başlamayı düşünüyorsanız 1. sezonu kesinlikle izlemelisiniz ondan sonrasında devam edip etmemek size kalmış. Sadece 1. sezona verecek puanım 9/10. Bütün diziye puanım 4/10.
00
@jearx 2 yıl önce
sürekli trip atıp laf sokup ortamı terkeden ergen modundaki wally ye gıcık olan başka biri var mı??
00